עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים

 עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים

פעם כשהילדים שלי היו קטנים היינו מכינים יחד עוגיות כדי שיהיה זמן איכות משפחתי עם תוצאה מתוקה. כמובן שהעוגיות חייבות להיות עוגיות שוקולד כי זה מה שילדים אוהבים וכדי שיהיו עוגיות שוקולד צבעוניות הייתי מכינה תוספות מתוקות בצלוחיות והם היו בוחרים מה לשים על העוגייה. היום הילדים שלי כבר גדולים ואת העוגיות אני מכינה לאחיינים המתוקים שלי שיהיו בריאים כמה שאני אוהבת אותם. אם לא רוצים להשתמש בסוכריות אפשר לשים קוביות שוקולד או חטיפי שוקולד

עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים

מצרכים

50 עוגיות קטנות

100 גרם חמאה רכה
100 גרם סוכר (1/2 כוס)
3 כפות שוקולד למריחה
1 ביצה
L
1 כפית תמצית וניל
קורט מלח
210 גרם קמח (1/2 1 כוסות)
1/2 שקית אבקת אפייה
16 גרם קקאו (2 כפות)


לעוגיות צבעוניות - סוכריות בשלל צורות וצבעים, סוכריות עדשים צבעוניות באיזה טעם וגודל שתבחרו

עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדיםעוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים

אופן הכנה

  • בקערה גדולה מערבבים עם כף חמאה, סוכר וממרח שוקולד ולאחר מכן מוסיפים ביצה ותמצית וניל
  • מנפים קמח, אבקת אפייה וקקאו ואז יש להוסיף לקערה ולערבב לקבלת בצק עוגיות רך ונעים לעבודה
  • יוצרים עיגולים קטנים ומקשטים אותם כדי לקבל עוגיות צבעוניות ושמחות
  • להניח את העוגיות בתבנית, לא לשכוח להשאיר רווח של כשני ס"מ בין העוגיות
  • לאפות בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות כ- 12 דקות
עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים

הערות והצעות

  • במקום ממרח שוקולד אפשר להוסיף ממרח בוטנים או ממרח חלבה שישתלבו נהדר בעוגיות
  • לפרווה החליפו חמאה במרגרינה, שימו לב שממרח השוקולד פרווה וכך גם התוספות
  • חשוב מאוד לנפות את הקקאו. לא נעים לגלות גוש קקאו מריר בזמן האכילה
  • לילדים גדולים אפשר להוסיף אגוזים
  • לעוגיות עשירות יותר אפשר להוסיף שוקולד קצוץ או שוקולד צ'יפס לתערובת העוגיות
עוגיות שוקולד צבעוניות שכיף להכין עם הילדים