עוגת גבינה ופירות יער

עוגת גבינה ופירות יער 

עוגות גבינה זו חולשה גדולה אצלנו במשפחה. כל פעם שאני מנסה מתכון חדש, יש דיון משפחתי עם ניתוחי עומק על טעמים ומרקמים ואני מקבלת ציונים בלי טיפת רחמים!
אם צריך אני עושה מקצה שיפורים ומכינה שוב ושוב ורק כאשר יש קונצנזוס משפחתי לגבי טיב העוגה אני מרשה לעצמי לחלוק אתכם קוראים יקרים את המתכון הנבחר.
הפעם המתכון הוא עוגת גבינה ופירות יער. עוגת הגבינה מתמקדת בשילוב בין מלית גבינה עם מעט קליפת לימון מגוררת ובבקשה אל תוותרו עליה כי זה מוסיף המון טעם ועדינות לעוגה
מכיוון שאנחנו במזרח התיכון ולא באירופה אני קונה את פירות היער קפואים ולא טריים ולא מתביישת לומר זאת בפומבי. את העוגה הכנתי בתבנית מלבנית וחתכתי למלבנים קטנים וחמודים, אפשר בהחלט להכין את העוגה בתבנית עגולה ולחתוך רק כאשר רוצים לאכול ולכבד אורחים אהובים.
עוגת גבינה ופירות יער

מצרכים

תבנית מלבנית בגודל 30 ס"מ על 25 ס"מ או תבנית עגולה בקוטר 24 ס"מ

בסיס

250 גרם ביסקוויטים טחונים
100 גרם חמאה מומסת לא רותחת
מלית גבינה
500 גרם גבינה לבנה 5%
250 גרם גבינת שמנת 30% או פחות אחוזי שמן אבל זו חייבת להיות גבינת שמנת
150 גרם סוכר (3/4 כוס)
קליפת לימון מגוררת דק מלימון אחד
3 ביצים גודל L רצוי בטמפרטורת החדר
2 כפות קורנפלור
מלית פירות יער
200 גרם פירות יער קפואים (לא צריך להפשיר)
3 כפות סוכר

עוגת גבינה ופירות יער

אופן הכנה

לחמם תנור ל 180 מעלות ולרפד תבנית בנייר אפייה. לערבב ביסקוויטים עם חמאה, לשטח בתבנית ולשים במקפיא או במקרר לעשר דקות.

מלית גבינה

לערבב עם מטרפה גבינות וסוכר. להוסיף קליפת לימון, ביצים וקורנפלור. לערבב עם מטרפה לקבלת תערובת חלקה . להעביר לתבנית עם בסיס הביסקוויטים וליישר.

מלית פירות יער

במעבד מזון לטחון יחד פירות יער וסוכר לתערובת אחידה. בעזרת כף להניח את תערובת הפירות הטחונים בנקודות שונות על גבי מלית הגבינה. לקחת קיסם ולהעביר בין הנקודות ליצירת דוגמה של שייש. להכניס את העוגה לתנור ולאפות במשך כ- 40 דקות לייצוב המלית. לצנן את העוגה ולהעביר למקרר למשך ארבע שעות לפחות לפני החיתוך. ניתן לשמור על העוגה עד ארבעה ימים במקרר

עוגת גבינה ופירות יער

עוגת גבינה ופירות יער